poniedziałek, 19 grudnia 2011

Małe, szydełkowe dzwoneczki.

W bardzo starym, jeszcze z początku lat dziewięćdziesiątych, Poradniku Domowym, który prenumerowała moja mama, znalazłam prosty wzór na szydełkowe dzwoneczki. Wykonanie jednego z nich włącznie z krochmaleniem zajęło mi średnio około godziny. Mam ich obecnie pięć. Ze zdjęć nie jestem zadowolona, ale nie ma słońca, nawet w środku dnia jest szaro, więc trudno - wyszło, jak wyszło.
Jeżeli chodzi o złotą nitkę, której użyłam to stwierdzam tak: całej robótki bym z niej nie zrobiła, bo nie przesuwa się gładko i trzeba robić dużo wolniej i staranniej, ale używając jej tylko jak wykończenie i ozdobę nie przysparzała większych problemów - nie plątała się i nie supłała.




W ubiegłym roku były gwiazdki, w tym dla odmiany dzwonki :)

6 komentarzy:

  1. Sa przesliczne. Podziwiam umietnosc wykonywania tak cudownych prac ta technika :). Dla mnie to "czarna magia".

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne... pięknie będą prezentowały się na choince !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też podziwiam, nie umiem robić na szydełku a bardzo bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne na choinkę ;) jak Ty je robisz?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dzwoneczki! Jeszcze zanim wyświetliły się zdjęcia, wiedziałam o jaki wzór chodzi. :) Też mam ten numer "Poradnika", jak już "dorosłam" zabrałam go mamie i trzymam w moich robótkowych zbiorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :)mi zrobienie jednego zajęłoby pewnie cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...